Tutors Enquiry Form
Items must be filled in
Name *:
Contact email *:
Telephone *:
Name of School :
My/Our enquiry:
【新聞稿】Cue Children課程啟動
 
【新聞稿】

Cue Children課程啟動 
湯盈盈鍾麗淇孖住學教女
麥明詩生日 麥媽媽御准感情開綠燈
 
 
麥明詩媽媽麥何小娟女士、前港姐亞軍陳倩揚、無綫藝人趙希洛、「五個小孩」王詩雅(珠女)、傅舜盈(嘉嘉)、何涴瀠(小雪)、陳麗兒(Jennie)及李詠珊(Kitty)出席由「驕子兒童」舉辦的「Cue Children Launch Party」。發佈會上介紹一系列的兒童禮儀課程,吸引近百名家長參與,當中不乏湯盈盈、鍾麗淇及陳倩揚等「星級家長」專誠到場了解課程。

五小孩活用餐桌禮儀

在發佈會上,麥太傳授不少培育「十優」女兒的錦囊給現場家長,並表示麥明詩兩歲時曾因不肯吃西瓜,兩母女展開一場「權力博奕」,麥太說:「其實佢食唔食個西瓜根本唔重要,重點係要令佢聽話,因為小朋友係要管,太自由佢哋會太自我中心。」另外,她又表示子女要盡早管教,笑言:「好多記者問我,佢(麥明詩)同林作點樣?佢依家咁大個女,我管唔到佢。」

而較早前已參與禮儀精華班的「五個小孩」也在台上分享上課感受,五位小淑女笑言已在生活中活學活用:「我哋食嘢時知道女仔要企喺邊個位同男仔揮手,同埋食嘢唔可以咁大聲,因為會嘈到其他人。」活動接近尾聲時,兩位「廿四孝媽咪」湯盈盈與鍾麗淇即場向課程總監發問,非常踴躍。

陳倩揚為仔仔頻撲

事後,麥太接受傳媒訪問,記者問到今天(12月11日)適逢是麥明詩生日,麥太說:「佢今日要工作,我哋一家人約咗下個禮拜慶祝。」她表示女兒昨晚同與哥哥及一大班朋友慶祝,問到麥明詩緋聞男友林作在場?麥太說:「林作呀?聽個女講話一班朋友,佢冇提,我又冇問喎!」至於陳倩揚表示剛從遊輪下船回港,雖然身體抱恙,但為了兩個寶貝仔未來着想,也專程前來了解課程。




 
Share to 推荐到豆瓣